R- U- N- trójstronne zebrania
Dobrą praktyką w naszej szkole są indywidualne, trójstronne spotkania Rodzic- Uczeń- Nauczyciel, które odbywają się pod koniec każdego półrocza i mają charakter podsumowania osiągnięć edukacyjnych.
Podczas spotkania uczeń dokonuje samooceny: wskazuje swoje mocne strony i przedstawia sukcesy, następnie określa, co sprawiało mu trudność i z jakich wyników nie jest zadowolony. Przy pomocy nauczyciela ocenia swoją pracę i próbuje określić przyczyny ewentualnych niepowodzeń. Wspólnie z wychowawcą i rodzicami zastanawia się, co mógłby zmienić, aby osiągnąć sukces przy wsparciu szkoły i rodziny.
Taki sposób omawiania wyników nauczania kształtuje u ucznia poczucie odpowiedzialności za proces swojego kształcenia, a rodzicom daje poczucie, że edukacja ich dzieci jest wspólną sprawą. Zebrania takie odbywają się w atmosferze wzajemnego zrozumienia i poszanowania i służą wypracowaniu jak najlepszych rozwiązań wspierających ucznia we wszechstronnym rozwoju.